Tuesday, November 15, 2011

"kan best kalau jadi Garfield.."

“kan best kalau jadi kucing... tak payah pergi kerja...”

Tahukah anda bahawa kucing hanya boleh makan sisa-sisa KFC seperti tulang ataupun kulit yang dah tak rangup tu... kecuali lah Garfield kerana boleh la makan lasagna hari-hari.

Dan sedar tak bahawa kucing tak boleh berangan nak pakai Louboutin...

Kucing pun tak dapat merasa memandu kereta buatan Malaysia seperti proton saga walaupun bukan lah teruja sangat pun memandu kereta kebanggaan Malaysia tu...

Dan kucing pun tak pernah berharap untuk menjadi manusia... walaupun hidup mereka lebih kurang je rasanya dengan perasaan memandu kereta proton.

Tak kisahlah sekiranya kehidupan terasa seperti .......... kerana ‘kalaulah’ tidak akan membawa anda kemana-mana. Jika tidak, pasti sudah ramai manusia yang telah bertukar menjadi kucing/burung/Ferrari ataupun KLCC.

No comments:

Post a Comment